Thursday, 8 December 2011

Ryeowook's Twitter Update

내가 요즘 빠져 있는 것. . ^^ 혹시 개그투나잇 적반하장이라는 개그코너 아시나요? 강추입니다 ㅋㅋㅋ 에어리언~~~~~~~~>< ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
The thing I'm really into recently. . ^^ Do you know the a segment of <Gag Tonight> which is called 'You are the one who did wrong' by any chance? Highly recommend ㅋㅋㅋ Alien~~~~~~~~>< ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Source: Ryeowook's Twitter
Translated by @jinn8812elf

No comments:

Advertisement